Wat doet de Stichting SBBO?

Schuldhulpverlening / Budgetcoaching / Beheer / Ombudsman/vrouw

De eerste stap is de moeilijkste! Vraag nu om hulp bij problematische schulden of problemen met de overheid en instanties zoals de fiscus, de dienst toeslagen, uw zorgverzekeraar of andere instanties waar u zelf niet meer uitkomt. Hulp is slechts één muisklik verwijderd...

Het enige wat u hoeft te doen is ons inschrijfformulier in te vullen , of u belt of mailt ons gewoon.

Vanaf 05 April kunt u ook terecht op ons gratis inloop spreek uur , op een volstrekt neutrale locatie aan het Driemondplein ( sterflat naast winkelcentrum Elderhof aan de Hollandweg in Arnhem ) de bus stopt haast voor de deur . Bellen op nummer 94 aan de intercom , u krijgt dan toegang tot het complex , wij zitten op de 3 e verdieping , direct tegenover de lift ziet u ons bordje SBBO , tijden zijn : maandag van 13.00 tot 14.30 woensdag van 11.00 tot 13.30 vrijdag van 13.00 tot 14.30 Na een gratis intakegesprek hoort u direct of wij u verder kunnen helpen.

Wij onderscheiden ons van elke andere organisatie, door een snelle analyse van uw zaak. Dus geen lange wachttijden waardoor de hulp te laat op gang komt, zoals nu te vaak het geval is. Bij ons wordt u direct geholpen met een no-nonsense aanpak met als doel "voorkomen is beter dan genezen".

Dus trek op tijd aan de bel als zaken uit de hand dreigen te lopen om wat voor reden dan ook , dan voorkomt u drie jaar in de WSNP.

Dus wacht niet langer en bel !! Tussen 12.00 -21.00 026-3798368 & 06-11838179

Inschrijven

Om een zo goed mogelijk eerste beeld te vormen van uw situatie en schulden hebben wij een korte vragenlijst opgesteld , als u die invult krijgt u binnen twee werkdagen een bericht voor een afspraak bij u thuis .

Ik schrijf me in ! >>

Voorwaarden

Voor aanvang van de werkzaamheden wordt er een overeenkomst met u opgemaakt waarin u de stichting sbbo machtigt om namens u te mogen optreden , U blijft in de meeste gevallen zelf verantwoordelijk

Meer over onze voorwaarden >>